چه طور میتوان شانس فروشگاه کیف و کفش خود را با عکاسی 360درجه افزایش داد؟ 1397/02/31 چه طور میتوان شانس فروشگاه کیف و کفش خود را با عکاسی 360درجه افزایش داد؟ عکس تأثیر زیادی بر ذهن انسان میگذارد و نقش برجسته عکس در تبلیغات کاملاً مشهود است. آمارها نشان دادهاند که نمایش یک محصول بهصورت چرخشی متحرک یا همان ۳۶۰ درجه در محیطهای مجازی نتایج مطلوبی را در فروش محصولات دارد.
چه طور میتوان شانس فروشگاه کیف و کفش خود را با عکاسی 360درجه افزایش داد؟ عکس تأثیر زیادی بر ذهن انسان میگذارد و نقش برجسته عکس در تبلیغات کاملاً مشهود است. آمارها نشان دادهاند که نمایش یک محصول بهصورت چرخشی متحرک یا همان ۳۶۰ درجه در محیطهای مجازی نتایج مطلوبی را در فروش محصولات دارد.
تأثیر بازاریابی ایمیل مارکتینگ1397/02/31 تأثیر بازاریابی ایمیل مارکتینگ تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازار بازاریابی، تصمیمی نیست که به راحتی انجام دهید.شما می دانید که نیاز به جذب مشتری جدید دارید و مشتریان فعلی خود را به عقب بر گردانید، اما نمی توانید زمان و منابع خود را به چیزی که قصد ارائه نتایج مورد انتظار را ندارید، بسپارید.
تأثیر بازاریابی ایمیل مارکتینگ تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازار بازاریابی، تصمیمی نیست که به راحتی انجام دهید.شما می دانید که نیاز به جذب مشتری جدید دارید و مشتریان فعلی خود را به عقب بر گردانید، اما نمی توانید زمان و منابع خود را به چیزی که قصد ارائه نتایج مورد انتظار را ندارید، بسپارید.
چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب طراحی کنیم1397/02/31 چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب طراحی کنیم؟ در جهان تبلیغات، ، ما هر روز با تبلیغات خلاق آشنا می شویم که توجه ما را به خود جلب می کند. آیا همه این تبلیغات بنر موثر از خلاقیت خالص طراحان بیرون می آیند؟ باید در جواب گفت نه همیشه بنرها از جذابیت و خلاقیت خاص برخوردار نیستند.
چگونه یک بنر تبلیغاتی جذاب طراحی کنیم؟ در جهان تبلیغات، ، ما هر روز با تبلیغات خلاق آشنا می شویم که توجه ما را به خود جلب می کند. آیا همه این تبلیغات بنر موثر از خلاقیت خالص طراحان بیرون می آیند؟ باید در جواب گفت نه همیشه بنرها از جذابیت و خلاقیت خاص برخوردار نیستند.
مقدمه ای بر تبلیغات چاپی1397/02/31 مقدمه ای بر تبلیغات چاپی دیجیتال داغترین چیزی است که میلیون ها نفر از اینترنت هر روز برای دریافت اطلاعات یا ارسال خود استفاده می کنند.امروزه مردم گوشی ها، لپ تاپ ها و رایانه های خود را برای جستجوی هرچه که ممکن است در آن زمان خاص جستجو کنند، جذب خواهند کرد.
مقدمه ای بر تبلیغات چاپی دیجیتال داغترین چیزی است که میلیون ها نفر از اینترنت هر روز برای دریافت اطلاعات یا ارسال خود استفاده می کنند.امروزه مردم گوشی ها، لپ تاپ ها و رایانه های خود را برای جستجوی هرچه که ممکن است در آن زمان خاص جستجو کنند، جذب خواهند کرد.
مقدمه ای بر طراحی گرافیک1397/02/31 مقدمه ای بر طراحی گرافیک طراحی گرافیک یک هنر پیچیده است. برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک، شما باید مهارت های مختلف و ابزارهای مختلف را مدیریت کنید.. فرآیند خلاق شامل مفاهیم بالا مانند طرح بندی، تایپوگرافی و رنگ می باشد.
مقدمه ای بر طراحی گرافیک طراحی گرافیک یک هنر پیچیده است. برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک، شما باید مهارت های مختلف و ابزارهای مختلف را مدیریت کنید.. فرآیند خلاق شامل مفاهیم بالا مانند طرح بندی، تایپوگرافی و رنگ می باشد.
نقش تبلیغات در کسب و کار1397/02/31 نقش تبلیغات در کسب و کار تبلیغات نقش مهمی در کسب و کار بازی می کنند. دنیای کسب و کار رقابتی است و تبلیغات برای معرفی یک کسب و کار، ایجاد یک نام تجاری و موقعیت شرکت، محصول یا خدمات در برابر رقابت استفاده می شود. تبلیغات پیام های استراتژیک را ارائه می دهد و آگاهی را در بازار ارائه می دهد.
نقش تبلیغات در کسب و کار تبلیغات نقش مهمی در کسب و کار بازی می کنند. دنیای کسب و کار رقابتی است و تبلیغات برای معرفی یک کسب و کار، ایجاد یک نام تجاری و موقعیت شرکت، محصول یا خدمات در برابر رقابت استفاده می شود. تبلیغات پیام های استراتژیک را ارائه می دهد و آگاهی را در بازار ارائه می دهد.
دیجیتال مارکتینگ چیست1397/02/23 دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی دیجیتال برای همه تلاش های بازاریابی آنلاین شما یک چتر است. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی نظیر جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خودشان هستند
دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی دیجیتال برای همه تلاش های بازاریابی آنلاین شما یک چتر است. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی نظیر جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خودشان هستند
چرا یک لوگو برای برند شما مهم است؟1397/02/31 چرا یک لوگو برای برند شما مهم است؟ لوگوی قوی، آغاز نام تجاری شرکت شما است و بینش کسب و کار شما را بیان می کند. شرکت ها بیش از هر زمان دیگری خود را در حال رقابت در برابر توجه مشتریان می بینند. به عنوان یک نتیجه، آنها تمرکز خود را به ایجاد آرم های جدید تر و به یاد ماندنی تبدیل کرده است.
چرا یک لوگو برای برند شما مهم است؟ لوگوی قوی، آغاز نام تجاری شرکت شما است و بینش کسب و کار شما را بیان می کند. شرکت ها بیش از هر زمان دیگری خود را در حال رقابت در برابر توجه مشتریان می بینند. به عنوان یک نتیجه، آنها تمرکز خود را به ایجاد آرم های جدید تر و به یاد ماندنی تبدیل کرده است.
طراحی لوگو در اصفهان1397/02/31 طراحی لوگو در اصفهان لوگوی خوب چیزی فراتر از یک نوشته تایپ شده یا تصویر است.لوگوی خوب بیانگر کار شما و داستان کسب و کارتان میباشد. نشان میدهد که چه کاری انجام می دهید و شما چه کسی هستید.
طراحی لوگو در اصفهان لوگوی خوب چیزی فراتر از یک نوشته تایپ شده یا تصویر است.لوگوی خوب بیانگر کار شما و داستان کسب و کارتان میباشد. نشان میدهد که چه کاری انجام می دهید و شما چه کسی هستید.
10 نکته برای طراحی لوگوهایی که ماندگار شوند1397/02/19 10 نکته برای طراحی لوگوهایی که ماندگار شوند خب شما درحال طراحی یه لوگو هستید . بنظر میاد که کار خیلی راحتیه ،درسته؟ فوقش یه دایره میکشی داخلش اسم شرکت رو می زنی و تمام! (من این جمله رو عینا از خیلیها شنیدیم که دارن به طراح پیشنهاد میدن ). متاسفانه،اگر شما برای پولی که مشتری می پردازد ارزش قائل با
10 نکته برای طراحی لوگوهایی که ماندگار شوند خب شما درحال طراحی یه لوگو هستید . بنظر میاد که کار خیلی راحتیه ،درسته؟ فوقش یه دایره میکشی داخلش اسم شرکت رو می زنی و تمام! (من این جمله رو عینا از خیلیها شنیدیم که دارن به طراح پیشنهاد میدن ). متاسفانه،اگر شما برای پولی که مشتری می پردازد ارزش قائل با
جالبه با برخی از قوانین شرکت گوگل آشنا شوید1397/02/31 جالبه با برخی از قوانین شرکت گوگل آشنا شوید در گوگل هیچکس هیچ اهمیتی به سن، جنسیت و سابقه کاری کارمندانش نمیدهد، تنها و مهم ترین چیزی که باید کارمند داشته باشید خلاقیت است. در گوگل مدیران اتاق جداگانه ای ندارند. هرکس میتواند لوازم دلخواهش را به گوگل بیاورد و محیط کاری اش را تزیین کند.
جالبه با برخی از قوانین شرکت گوگل آشنا شوید در گوگل هیچکس هیچ اهمیتی به سن، جنسیت و سابقه کاری کارمندانش نمیدهد، تنها و مهم ترین چیزی که باید کارمند داشته باشید خلاقیت است. در گوگل مدیران اتاق جداگانه ای ندارند. هرکس میتواند لوازم دلخواهش را به گوگل بیاورد و محیط کاری اش را تزیین کند.
بیشتر بدانید1397/02/31 بیشتر بدانید اسم شركت هاي مهم كامپيوتري چگونه انتخاب شده است؟ :Adobe اسم رودخانه اي كه از پشت منزل مؤسس آن، جان وارناك، عبور ميكند. :Apple ميوه مورد علاقه استيو جابز مؤسس و بنيانگذار شركت اپل، سيب بود و بنابراين اسم شركتش را نيز اپل (به معني سيب ) گذاشت.
بیشتر بدانید اسم شركت هاي مهم كامپيوتري چگونه انتخاب شده است؟ :Adobe اسم رودخانه اي كه از پشت منزل مؤسس آن، جان وارناك، عبور ميكند. :Apple ميوه مورد علاقه استيو جابز مؤسس و بنيانگذار شركت اپل، سيب بود و بنابراين اسم شركتش را نيز اپل (به معني سيب ) گذاشت.
21ویژگی میلیونرها(قسمت هشتم)1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت هشتم) 18- به بهترین نحو مراقب سلامتی خود باشید 19- قاطع و عمل گرا باشید.
21ویژگی میلیونرها(قسمت هشتم) 18- به بهترین نحو مراقب سلامتی خود باشید 19- قاطع و عمل گرا باشید.
21ویژگی میلیونرها(قسمت هفتم)1397/02/31 21ویژگی میلیونرها 15-مقاومت: باید بیش از دیگران مشتاق ماندن و کار کردن باشید. اگر به خود و تواناییتان برای موفقیت باور داشته باشید، مقاومتتان افزایش مییابد. وقتی خسته و ناامید هستید، نظم شخصی لازم برای ادامه راه را داشته باشید.
21ویژگی میلیونرها 15-مقاومت: باید بیش از دیگران مشتاق ماندن و کار کردن باشید. اگر به خود و تواناییتان برای موفقیت باور داشته باشید، مقاومتتان افزایش مییابد. وقتی خسته و ناامید هستید، نظم شخصی لازم برای ادامه راه را داشته باشید.
21ویژگی میلیونرها(قسمت ششم)1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت ششم) 12- خلاقیت درونی خود را از بند رها کنید. شما یک نابغه هستید که خیلی خطرناک هستید چرا که اگر ذره ای از هوش خود را خرج کنید همه از شما خواهند ترسید. افرادی موفق هستند که از هوش خود استفاده می کنند
21ویژگی میلیونرها(قسمت ششم) 12- خلاقیت درونی خود را از بند رها کنید. شما یک نابغه هستید که خیلی خطرناک هستید چرا که اگر ذره ای از هوش خود را خرج کنید همه از شما خواهند ترسید. افرادی موفق هستند که از هوش خود استفاده می کنند
21ویژگی میلیونرها(قسمت پنجم)1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت پنجم) 9-خودتان را از نظر فکری معتاد به فکر کردن کنید.افراد موفق و خودساخته بسیار سخت کار کرده اند. الف)از فرمول 40 به بالا استفاده کند .هیچ کسی با 40ساعت در هفته نمی توانند موفق شود.چرا که با این ساعت کار کسی به موفقیت نخواهد رسید و آینده ای نامعلوم دارند
21ویژگی میلیونرها(قسمت پنجم) 9-خودتان را از نظر فکری معتاد به فکر کردن کنید.افراد موفق و خودساخته بسیار سخت کار کرده اند. الف)از فرمول 40 به بالا استفاده کند .هیچ کسی با 40ساعت در هفته نمی توانند موفق شود.چرا که با این ساعت کار کسی به موفقیت نخواهد رسید و آینده ای نامعلوم دارند
21ویژگی میلیونرها(قسمت چهارم )1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت چهارم ) در این مقاله به چند مورد از «۲۱ ویژگی میلیونرهای خود ساخته» که نوشتهی نویسنده و سخنران آمریکایی «برایان تریسی» پرداخته می شود. در این مقاله ویژگیهای افراد میلیونر را بررسی خواهیم کرد.
21ویژگی میلیونرها(قسمت چهارم ) در این مقاله به چند مورد از «۲۱ ویژگی میلیونرهای خود ساخته» که نوشتهی نویسنده و سخنران آمریکایی «برایان تریسی» پرداخته می شود. در این مقاله ویژگیهای افراد میلیونر را بررسی خواهیم کرد.
21ویژگی میلیونرها(قسمت سوم )1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت سوم) همه ی ما افرادی را به عنوان اشخاص موفق می شناسیم شاید اگر از این افراد و ویژگی های متمایزشان بگوییم بتوانیم وجه های مشترکی بینشون بیابیم که کلیدی باشد برای کشف راز موفقیت…در مقاله قبل ویژگی های از افراد موفق و میلیونرها صحبت کردیم
21ویژگی میلیونرها(قسمت سوم) همه ی ما افرادی را به عنوان اشخاص موفق می شناسیم شاید اگر از این افراد و ویژگی های متمایزشان بگوییم بتوانیم وجه های مشترکی بینشون بیابیم که کلیدی باشد برای کشف راز موفقیت…در مقاله قبل ویژگی های از افراد موفق و میلیونرها صحبت کردیم
21ویژگی میلیونرها(قسمت دوم)1397/02/08 21ویژگی میلیونرها(قسمت دوم) همه ی ما افرادی را به عنوان اشخاص موفق می شناسیم شاید اگر از این افراد و ویژگی های متمایزشان بگوییم بتوانیم وجه های مشترکی بینشون بیابیم که کلیدی باشد برای کشف راز موفقیت…در مقاله قبل به سه ویژگی از ویژگی افراد موفق و میلیونرها صحبت کردیم
21ویژگی میلیونرها(قسمت دوم) همه ی ما افرادی را به عنوان اشخاص موفق می شناسیم شاید اگر از این افراد و ویژگی های متمایزشان بگوییم بتوانیم وجه های مشترکی بینشون بیابیم که کلیدی باشد برای کشف راز موفقیت…در مقاله قبل به سه ویژگی از ویژگی افراد موفق و میلیونرها صحبت کردیم
21ویژگی میلیونرها(قسمت اول)1397/02/31 21ویژگی میلیونرها(قسمت اول) قانون تطابق ابتدا باید کار متفاوت در درون خود انجام دهید تا بتوانید تاثیر آن را در درون بیرون بببینید.در این مقاله شما را با ویژگی های افراد میلیونر آشنا خواهیم کرد تک تک این ویژگی برای رسیدن به موفقیت لازم است ضمن اینکه هکه ی این ویژگی ها قابل یادگیری است
21ویژگی میلیونرها(قسمت اول) قانون تطابق ابتدا باید کار متفاوت در درون خود انجام دهید تا بتوانید تاثیر آن را در درون بیرون بببینید.در این مقاله شما را با ویژگی های افراد میلیونر آشنا خواهیم کرد تک تک این ویژگی برای رسیدن به موفقیت لازم است ضمن اینکه هکه ی این ویژگی ها قابل یادگیری است
aws
instegram
گوگل پلاس
rss
توییتر
فیسوک